کد خبر 650754
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

سخنگوی کاخ کرملین درباره تاثیر منفی ادامه حملات تروریست‌ها به حلب بر توقف حملات هوایی روسیه به این شهر هشدار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، در حالی که روسیه و سوریه طی هفته های اخیر حملات هوایی به حلب را متوقف کرده اند ولی تروریست ها همچنان به حملات خود به این شهر و مناطق غیر نظامی ادامه می دهند.
 
دیمتری پسکوف سخنگوی کرملین روز سه شنبه در سخنانی تاکید کرد: روسیه نمی تواند توقف حملات هوایی علیه اهداف تروریست ها در شهر حلب را به مدت طولانی تری ادامه دهد، اگر تروریست ها به حملات خود به این شهر ادامه دهند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی، توقف حملات هوایی ادامه یافته، شرایط برای خروج غیر نظامیان از شهر حلب فراهم شده و شرایط برای ارسال کمکهای انسان دوستانه آماده است ولی اگر حملات تروریست ها به این شهر ادامه داشته باشد، همه این اقدامات غیر ممکن خواهد بود. این شرایط اجازه ادامه توقف حملات هوایی را نخواهد داد.
 
از 18 اکتبر تاکنون روسی و سوریه حملات هوایی به شهر حلب را متوقف کرده اند. دولتهای غربی مدعی هستند که در این حملات تعداد زیادی از غیر نظامیان کشته شده اند ولی مسکو و دمشق بارها این ادعاها را رد کرده اند.
 
ولی به نظر می رسد توقف حملات هوایی در حلب کاملا شکننده است: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ماه گذشته تاکید کرد که ادامه توقف حملات هوایی در حلب به رفتار گروه های شورشی در حلب و حامیان غربی آنها بستگی دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس